Labels

Monday 4 June 2012

ANUAR TAK NAFI AZMIN KENA BPR DAN RASUAH


Anwar tidak menafikan bahawa Azmin tidak melalui proses BPR sekarang SPRM dan dia juga tidak nafikan Azmin tidak terlibat dalam rasuah, dalam ucapan beliau di Sikamat baru baru ini menempelak kembali ucapan  pemimpin PKR negeri yang menafikan bahawa Azmin tidak rasuah dan tidak melalui proses BPR (SPRM) Nampak sangat pemimpin  PKR Negeri Sembilan tidak buat home work.

Anwar kata, jika dia jadi PM setelah memerintah Malaysia selepas PRU13 ini mereka tidak akan mengungkit dan membangkitkan semua isu lama, kita hanya akan bercerita pasal pembangunan. Kita tak akan ungkit kes rogol di Melaka, kes Altantuya. kes di Port Dikson. kita bukan macam BN yang mengungkit isu lama. Anwar tidak berani menafikan tulisan tulisan bloggers tentang  rasuah Azmin.

KATANYA "Masa itu bila wartawan tanya najib bagaimana perasaan sebagai ketua pembangkang, katanya Najib akan jawab ha .,...nanti dulu saya balik tanya Rosmah. " Ini adalah penghinaan Anwar terhadap Najib, tapi Anwar mungkin lupa bila orang tanya dia pasal jam Omega dan kes amoi, dia jawab "Jangan bagi tahu Azizah..."


No comments:

Post a Comment