Labels

Sunday 10 June 2012

Mohamad Hasan terus disenangi rakyat Negeri Sembilan..

Menteri Besar Negeri Sembilan terus disenangi oleh rakyat apabila banyak perubahan yang telah di buat dan banyak kemajuan yang membangunkan  Negeri Sembilan  dengan pesat.

Dalam arena bolasepak , Kita kini berdiri setanding dan berada dalam kumpulan pasukan elit dalam arena bolasepak. Kita bertambah  maju di dalam pembelajaran. Negeri Sembilan akan menjadi lembah ilmu.Nilai akan menjadi pusat sukan, Port Dikson akan menjadi pusat pelancongan yang popular. Banyak lagi perubahan yang telah di rancang oleh Menteri Besar bagi memastikan rakyat di Negeri Sembikan maju dan berdaya saing.

Sokongan padu terhadap kepimpinan Menteri Besar nampak kian padu dan sebarang usaha untuk menjatuhkan beliau hanyalah merupakan usaha usaha dari pihak pembangkang yang takut akan kebijaksanaan beliau mengendalikan pentadbiran Negeri Sembilan.

Pembangkang boleh mengupah siapa saja untuk memburukkan Menteri Besar Negeri Sembilan ini namun rakyat tetap berdiri teguh di belakang Menteri Besar Negeri Sembilan. Hidup Tok Mat..

No comments:

Post a Comment