Labels

Saturday 7 July 2012

Tolong Kekalkan Chegu Bard dan Chegu Rashid ADUN Ampangan !

Gambar Hiasan , lidah Abby Abadi
Dua pemimpin PKR akan disingkirkan dari PKR  Negeri Sembilan secara terhormat , inilah berita yang tersebar luas menjelang PRU13 yang katanya dari sumber dalaman pejabat PKR Negeri Sembilan.

Kedua dua  pemimpin berkenaan adalah bekas  guru , seorang bertauliah dan seorang tidak tetapi hanyalah guru gelaran saja.  YB  Rashid  DUN Ampangan dan juga ketua cabang PKR Rembau Chegu Bard dikatakan akan disingkirkan oleh pejabat  PKR Negeri Sembilan.

Chegu Rashid di katakan  akan disingkir kerana imej judi yang sudah pun sinonim dengan dirinya serta prestasi kerja yang lemah dan boleh mengakibatkan Ampangan akan dirampas balik oleh UMNO .

Chegu Bard pula ada kaitan dengan pusat yang mahukan beliau disingkir dari PKR Negeri Sembilan kerana dia dikatakan tidak diterima oleh rakyat Negeri Sembilan kerana cara fitnah dan penipuan beliau kini tidak lagi dipercayai oleh rakyat Negeri Sembilan yang mengakibatkan PKR akan kecundang teruk pada PRU13 ini.

Jelas Anwar Ibrahim memandang serious akan isu kedua chegu yang merupakan liabiliti kepada PKR sekarang.Sebenarnya UMNO sememang mengharapkan kedua dua calon ini mengekalkan kawasan mereka menjadi calon pada PRU12 yang lalu.

No comments:

Post a Comment