Tuesday, 12 June 2012

ANAK RAJA SESAT KATA ALLAH SURUH UNDI PAS : DIA NI SAKIT ..BUAT MALU RAJA RAJA SAJA

Mujurlah Undang luak tidak memilih dia ini sebagai Yang Di Pertuan Besar Negeri Sembilan jika tidak hancur  rakyat dan negeri ini. Oleh kerana gagal terpilih sebagai Yang di Pertuan Besar kini  Tunku Harmy Tunku Hanan menjadi pencacai di khemah khemah fitnah PAS menjatuhkan martabat beliau sebagai seorang anak raja.

Sungguh memalukan , Raja ini mahu menjadi calon  PRU13 tahun ini di Negeri Sembilan. Rakyat Negeri Sembilan sedang menunggu Tunku Hanan ini. Dia ini bukan bijak sangat pun , bercakap bukan pandai pun , merapu habis tidak langsung membayangkan bahawa beliau ini anak raja.

Bagi pendapat kami berbeza , Tunku ini sebenarnya mahu menjadi terkenal dan famous tapi tak berbakat dan kurang bijak. Agama pun tak hebat harapkan  serban dan jubah saja yang menampakkan dia ini alim. Bila kita dengar  dai bercakap baru kita dapat nilaikan tinggi mana  pengetahuan agamanya.Harapkan janggut saja panjang  tempat syaitan bersengayut. PRU13N9 tak takut nak tayangkan Youtube Raja ini, Nilaikan lah jauh mana mentaliti anak Raja ini. Ke Longkang jang..... SESAT DIA INI KATA ALLAH SURUH UNDI PAS..

BESAR KENCING ORANG TUA BODOH NI.... MALUKAN RAJA RAJA. HARAP KAWAN KAWAN DAPAT SEBARKAN..

8 comments:

  1. Rosak agama dan bangsaku dengan adanya manusia seprti ini...

    ReplyDelete
  2. Anak bekas TPM sosekpun ado aa..dalam diskusi ni.. sokojap dio puji UMNO, sokojap dio caci UMNO, sokojap dio puji dighi dio.. hahaha.. donga yolah..

    ReplyDelete
  3. PAS tu relevan ke? kalau lah Pas memerintah langsung jadi HamPAS,
    sebab kau tak dapat apa2 yang kau nak kan, kenapa lah Parti HamPAS suka betul buat fitnah, amik ketayap selungkupkan telur kau tu lagi baik, bila buat ceramah bukan nak ceramah utk memajukan rakyat tapi ceramah kutuk org buat fitnah itu je lah yang kau tau, janggut kau tu suruh pas ngan keadilan nya org bergayut. Kita tgk kat N9 PRU13 nanti, baru kita tau sapa yang rakyat sokong.(UMNO PARTI KERAMAT).

    ReplyDelete
  4. Tak lebih dari cakap oghang yang tak dapek jadi Yang Di Pertuan Bosa NS dan tak dapek projek , fitnah ohang ambik rasuah , kau ado tengok ko ?

    ReplyDelete
  5. Al-fitnatu asyaddhu minal khod...lg bagus Tunku ni berdiam diri dari berkata untuk memburuk-burukkan sesama Islam. Tak guna memburuk2kan org dengan kata-kata yg buruk. Sedangkan dgn keterampilan Tunku tu, kalau xberceramah org lebih hormat. Tapi sesudah mendengar ceramah Tunku, maaf ckp, level Tunku lebih teruk dr pemulung sampah di gelandangan. Caci cerca, sentiasa dibibir ketika berceramah. Astagfirullah...bagi contoh terbaik untuk ikutan, baru pewaris bangsa anak-anak muda ada panduan nk diikut. Sendiri ckp, sendiri xpraktikkan. Lebih kepada baling batu sembunyi tangan.

    ReplyDelete
  6. kalau betul apa yang tuanku cakap..bukan la fitnah namanya

    ReplyDelete
  7. Oii Poncacai....pegawai dan pekerjabkerajaan tu bnyk org pas pis pus....satu saja caranya humban kan pencacai ni dlm longkang

    ReplyDelete
  8. Ha..ha..ha..sikit lai gigi palsu e nak tocabut

    ReplyDelete