Friday, 8 June 2012

ANTHONY LOKE A... INI ASPAN APA TULIS MA.......

Kebelakangan ini tulisan Aspan Alias bertambah teruk meracaunya  dan lebih dari nenek kebayan lagi teruk racaunya. Maklumlah orang UMNO yang keciwa kerana tidak dapat apa yang dihajati dalam UMNO kini diupah oleh pembangkang. Apa yang boleh dia tulis sebab jiwanya sudah sebati dengan UMNO. Maklum lah duit UMNO dah sebati dengan darah daging nya.

Apa yang ditulis sebenarnya adalah apa yang pernah dia buat sebelum ini.Apa yang di buat sebelum ini dia rasa tidak salah tika dai berada dalam UMNO. Macam dia hentam Rais Yatim atau Ku Li. Inilah dia nama yang bagi anak dan bi ni dia makan. Kalau dia hentam pun tentu bertapis.

Aspan kata  UMNO kereta tua yang perlu di tukar. Cuba tanya dirinya sendiri . Dia pun dah tua. Tak relevan lagi sama lah dengan PAS yang sudah tua. Nik Aziz itu bertambah tuah bertambah kuat cengkam nya. Tak mahu lepaskan jawatan. Samalah yang macam Aspan cakap orang yang banyak buat salah lagi kuat tak mahu lepaskan jawatan. Aspan refer kat Nik Aziz kot...

Itulah saya kata Aspan sudah tak relevan menulis. Tulisan dia semenjak dia masuk DAP ini macam tatulisan melepaskan batuk di tangga saja untuk memenuhi  Quota gaji yang diterimanya dari DAP. Anthony Loke , lu kasi habis lu punya wang saja....

1 comment:

  1. Berpatah baliklah ASpan, Tunku Aziz yg lebih lama dalam DAP pun dah terkena!, Cepat cepet beliau tinggalkan parti chauvinist ni. You tunngu apa lagi? Nanti jadi kuda tunggangan untuk menjatuhkan bangsa sendiri!

    ReplyDelete