Friday, 29 June 2012

CHEGU BARD DAPAT DURIAN RUNTUH - JUAL NAMA KERABAT DI RAJA NS

BUAT APA MUSANG BERJANGGUT INI KE IPOH ??
Seperti yang pernah kita dengar bahawa Bard ini memang bijak mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan dari orang yang berminat untuk menjadi calon PKR .

Desas desus ini sudah panas  di sekitar Negeri Sembilan apabila  Bard dikatakan banyak meminta duit dari orang yang tergila gila untuk menjadi calon dan Bard akan menjanjikan mereka satu kerusi dan setelah duit mereka ini habis Bard aklan meninggalkan mereka ini.

Apa yang saya dengar dari mulut rakan rakan Keadilan bahawa ada seorang hamba Allah yang ada duit di TTJ ingin menjadi calon dan Bard menjanjikan beliau tempat dan banyak juga duit hamba Allah ini yang telah digelapkan oleh Chegu Bard, maklumlah Bard ini bukan ada sumber pendapatan melainkan dari ceramah ceramah .

 Bard juga sukar mendapat bantuan dari PKR Negeri dan juga Kebangsaan kerana  beliau tidak disenangi oleh kedua dua pejabat ini. Hari ini Bard bagaikan mendapat durian runtuh apabila satu orang tua yang gila sangat mahu jadi calon.

Orang tau terkutuk yang tidak sedarkan diri ini kini di perangkap oleh Bard dan di bawanya ke hulu kehilir untuk berceramah, sedangkan orang tua ini bukan lah ada pengaruh atau dikenali sangat.

Bercakap di atas pentas pun tidak tahu cuma menjual kasta ke hulu kehilir ke seluruh tanah air. Tak ada relevannya orang tua musang berjanggut ini bercermah di seluruh Malaysia mencarut carut memaki hamun memalukan nama kerabat di raja N Sembilan.

Tapi Bard peduli apa janji masyukkkkk,,,,,,,,,,,,, BARD PERLU DIAMBIL TINDAKAN KERANA MENCEMARKAN  NAMA KERABAT DIRAJA NEGERI SEMBILAN.
Sumber : Tepakbersulam2.blogspot.com

1 comment:

  1. bodoh PKR ni pihak istana larang guna nama istana, sekarang dioghang guna nama kerabat diraja negeri sembilan pula,....

    ReplyDelete