Labels

Friday 8 June 2012

Anti DAP : Jangan jadi haprak di negeri sendiri

DAP mahukan  PR menang di Negeri Sembilan kerana mereka tahu siapa saja yang dilantik untuk menjadi boneka kepada kemenangan PR akan di Boneka kan kerana DAP yakin hanya DAP sahaja yang akan mendapat mejoriti kerusi yang lebih besar dari PAS dan PKR.

Seperti biasa PAS hanya akan menjadi penumpang dalam Pakatan Rakyat dan PKR akan menjadi pak turut kerana agenda mereka ini hanya mahukan Anwar menjadi Perdana Menteri.

Hari ini DAP, Anthony Loke membuat baik dengan orang orang Melayu hanya kerana mahukan sokongan orang Melayu untuk menjadikan mereka berkuasa di Negeri Sembilan. Mereka kini hanya menanam tebu di bibir dan manabur bermacam macam janji demi memenangi hati orang Melayu untuk di perangkap.

Anthony Loke menggunakan kaedah bagaimana Lee Kwan Yew memujuk orang Melayu
Singapore untuk mengundi PAP dahulu. LKY sanggup bersongkok masuk kampung. Jika rakyat Negeri Sembilan masih tidak bangkit dan mempercayai pakatan pembangkang ini, Nasib kita akan menjadi sama lah dengan Melayu Singapore yang tidak terbela dan menjadi warga haprak di negeri sendiri.- sumber : Koleayan.blogspot.com

No comments:

Post a Comment