Labels

Sunday 4 November 2012

Panas! Himpunan Haram Pakatan Rakyat!


PRU13N9 semalam terkandas di dalam hujan dari Tampin nak menuju ke Seremban Jaya. Nak tengok dengan mata, kepala hidung sendiri hebatnya Pakatan Rakyat di sini. Rupanya gah pada cerita saja. 


Mungkin itu lah namanya, kuasa Allah Taala.. PRU13N9 dah tak panggil ini tsunami lagi dah.. Mungkin taufan Sandy melanda Pakatan Rakyat.. Apa pun, di bawah setelah PRU13N9 berbual dan bersembang di kalangan rakan, dan hasil carian, kita dapatinya di sini. Sila bacalah..

MyMassa ada mendapat email dari viewers yang memaklumkan terdapat perhimpunan yang tidak sah, yang mana ramai pencacai-pencacai PAS ditipu untuk berkumpul meramaikan demonstrasi haram puak Pakar Kelentong Rakyat. MyMassa lihat dari gambar dan info yang dimaklumkan ramai yang datang dari luar, bukan rakyat Negeri Sembilan, sebab berduyun-duyun Bas persiaran yang datang entah dari mana. Melalui gambar yang dikirimkan viewers rata-rata yang pergi sume pencacai PAS yang totok-totok belaka, tak terlihat langsung kelibat rakyat Cina ka India ka. Ini bukannya perhimpunan Rakyat, ini sudah perhimpunan PAS pencacai Pakatan Rakyat. Cakap banyak pon tak guna mari kita lihat gambar yang dikirimkan oleh penduduk-penduduk setempat yang tak puas hati dengan kesesakan serta huru-hara yang dibuat oleh pencacai-pencacai PAS ni.

HIMPUNAN HARAM PENIPU RAKYAT


 Persediaan Himpunan Haram
 Banner dan bendera digantung sesuka hati tanpa kebenaran
Stage dan Sound System yang dipasang secara haram tanpa kebenaran

Ni gambar yang MyMassa terima dari JejariKami semalam, hari ni pulak tak cukup dengan pelanggaran undang-undang tuh. Puak Fuckatan Rakyat ni, telah berhimpun secara haram di parkir Stadium Paroi dan melakukan konvoi tanpa kebenaran pihak berkuasa ke Dataran Resah Jaya. Dengar cerita konvoinya tak dapat sambutan langsung. 
 Kereta Ahli Parlimen penuh bendera. Melanggar peraturan jalan raya
 Orang Tua Nyanyuk Kadiaq 

 Pencacai PAS memenuhi perkarangan kawasan



 Konvoi 30 biji motor..... sedih-sedih
 Orang Melayu cacai PAS bergambar
 Nah hujan tiba-tiba kuasa Tuhan 
 Pencacai Pakatan Update Status Facebook


Bendera haram digantung sepanjang jalan
Hujan lebat Alhamdulillah

Banyak lagi gambar yang belum MyMassa updatekan kepada para viewers harap bersabar, kerana hujan lebat nak melanda, pengirim gambar nak balik rumah angkat baju :) harapnya pencacai PAS pon baliklah jgn dok makan free, huha huha tak tentu pasal, pergilah solat dan sembahyang dulu

No comments:

Post a Comment