Tuesday, 9 October 2012

Orang Asli punya fikiran kelas A.. Pembangkang perlu tau itu!!!



Terdahulu pembongkaran wakil rakyat DAP yang datang dari Pahang khas untuk menabur fitnah dengan mengapi-apikan orang asli di Sungai Lui, Jempol tidak berhasil.

Orang asli tidak menerima fitnah dan pembohongan dari wakil rakyat dari luar negeri ini. Buktinya sila baca di sini

Ternyata pembangkang hanya pandai menimbulkan isu yang tidak ada dan diada-adakan kerana melihat rakyat negeri ini sentiasa mendapat manfaat yang baik dari Kerajaan Negeri.

Akhirnya, pembohongan pembangkang makan diri apabila Kerajaan Negeri cepat mendapat tahu agenda dan misi busuk hati mereka.

Di dalam Sidang Dewan Persidangan Kedua Penggal Kelima Dewan Undangan Negeri, Negeri Sembilan ke-12, pembongkaran dan pengkhianatan pembangkang dinafikan sekeras-kerasnya oleh Dato' Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan, Menteri Besar.

Malah, ADUN Kawasan Sungai Lui, Dato' Zainal Abidin, turut menyelar perbuatan tersebut yang terletak di bawah kawasannya.

Wartawan n9kini.net melaporkan di sini, “Pembangkang hanya mahu jadi juara rakyat dengan rekaan isu dan fitnah. Ternyata mereka mahu mengambil kesempatan dan kenyataannya sama sekali asas yang tidak benar.” Ujar Dato' Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan, Menteri Besar Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment