Labels

Saturday 2 June 2012

Pesakit Mental - Perdana Menteri Pakatan Rakyat


Bila di sebut sahaja Anwar turun di Sikamat, soalan pertama yang  ditanya oleh beberapa kawan-kawan saya adalah, "ada lagi ke orang yang datang tenguk Anwar ?". Saya hanya mampu tersenyum kerana saya baru saja pulang dari menyaksikan Anwar berceramah di Sikamat.

Betul lah, tidak ramai yang hadir. Sambutan kepada Anwar tidak seperti dahulu. Cakap cakapnya yang banyak  membangga diri dan mengutuk Najib dan pemimpin UMNO yang lain akan sentiasa meniti bibirnya. Inilah Anwar Ibrahim , tak menipu , sakit perut.

Setakat Qardawi tak perlu lah kita hairan, Hari-hari telipon Anwar , macam lah Qardawi ini tidak ada kerja lain, Qardawi ini di ilhamkan seperti seorang ulamak yang taksub dan memuja Anwar, Ayat Quran pula tak payah cakap , macam goreng berteh keluar dari mulut Anwar seolah olah dia juga layak di panggil ulamak.

Anwar bodohkan orang yang dengar ceramahnya malam tadi dengan tipu dan muslihat dan terus berada di alam fantasi yang kononnya dia sedang duduk di kerusi Najib dan kataya Najib kini adalah Ketua Pembangkang. Sian sakit mental orang tua ini. Eloklah kita jangan bagi PR menang sebab bakal Perdana Menteri jika PR menang adalah pesakit mental.




1 comment:

  1. Kapal sink cakap "Anwar harus bertaubat"

    ReplyDelete