Sunday, 29 April 2012

CHEGU BARD MINTA AMPUN SETELAH SERAH DIRI .....SELUAR LENCUN MACAM SHAMSUL KETOT




Berlagak garang, kena tangkap ... kecut mintak ampun 

Aku dah cakap Mamat ini tak ada telor, penakut badan saja besar telor kecik, Ko tenguk aja masa BERSIH 0:2 gambar dia alari ikut tangga belakang hotel. Semalam dia suruh polis tangkap dia lepas tuh minta ampun dengan Polis supaya jangan pukul dia. Polis tak pukul pun. Ampun bang , ampun bang saya tak hina polis , saya tak buat semua ini bang. Member aku cakap Chegu Bard sampai  kat tempata tahanan semalam lencun seluar dia. Hancing..... 

Komentar marah dia ni dipanggil Chegu Bard lagi. Perangai tak macam Cikgu atau pendidik. Perkataan maki hamun lebih layak diberi kepadanya.

Melihat gambar ini, dia elok di panggil saja sebagai katun Bard SImpson. Kalau baca twitter diapunyalah bersemangat dan hina polis.

che'GuBard (@chegubard)
4/28/12 5:03 PM
Saya masih d jln raja laut memerhatikan polis + dbkl mengganas bertindak diluar batasan namun ada anggota yg bantu saya turut kata tak patut


che'GuBard (@chegubard)
4/28/12 5:01 PM
Puluhan yg ditahan dipukul lagi, saya polis acu pistol dikepala...peserta yg nak bersurai terus diserang..

Kena tangkap terus mintak ampun ... kah kah kah macam p*kim*k saja.

Polis tak akan kata tak patut. Mereka semalam marah dengan penghinaan yang dilakukan terhadap mereka dan apa yang dilakukan terhadap rakan mereka. 
dipetik dari Theunspinner

No comments:

Post a Comment