Labels

Sunday 29 April 2012

Rampasan kuasa BERSIH Gagal - Chegu Bard muka tak malu !!

Dengar khabar semalam Anwar buat tak tahu saja bila Chegu Bard terhegeh hegeh berdiri disebelah dia  sewaktu perhimpunan BERSIH semalam. Kata kawan aku Chegu Bard sebenarnya nak pujuk Anwar yang  terkilan dan jauh hati dengah Chegu Bard.

Kelakar , bila kawan aku kata Chegu Bard terpaksa rayu polis  tangkap dia supaya dia pun boleh jadi hero tanpa  kena terajang dengan pihak Polis. Kmai  cari juga Taufek kata kawan aku, tapi tak pun nampak Taufek (ADUN PAROI). Taufek yang dikatakan menyelewengkan wang Umrah penyokongnya belum lagi menjawab isu ini untuk menjelaskan kedudukan sebenar beliau. 

Semalam jelas PR terdesak dan Anwar Ibrahim telah tahu bahawa beliau tidak berpeluang untuk merampas Putra Jaya dengan cara bersih dalam PRU akan datang. Anwar dalam percubaan untuk merampas kuasa melalui keganasan BERSIH semalam ternyata gagal  dan akhirnya menyerlahkan lagi perangai sebenar Anwar dan sikap parti pembangkang yang begitu terdesak untuk menjadikan Anwar sebagai Perdana Menteri.  Kesian.....




No comments:

Post a Comment