Labels

Tuesday 24 April 2012

Nah... Video baru untuk Anwar!


 Anwar dakwa, perkataan-perkataan yang terkandung dalam artikel yang disiarkan di muka hadapan akhbar Utusan Malaysia pada 20 Mac lalu adalah fitnah, palsu, tidak berasas dan disiarkan dengan niat jahat.


"Saya sudah bagi pita video itu kepada peguam saya sebagai bukti dalam kes saman ini. Apa jua bukti yang saya ada, saya sudah beri pada peguam saya. Saya mahu mereka tayangkan video itu di mahkamah. Biar mahkamah yang putuskan," kata Datuk Nalla

Beliau menyerahkan pita itu kepada peguamnya Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah di Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini kira-kira 2 petang semalam. 




Untuk mengikuti kesah selanjutnya klik pada tajuk di bawah:

Nallakaruppan Serah Pita Video Bukti Kes Anwar



No comments:

Post a Comment