Labels

Thursday 12 April 2012

SIAPA WANITA DAJAL PERDAYAKAN ORANG ISLAM INI ????



Mereka diajar dan dilatih untuk menipu orang-orang Melayu seperti mana Lee Kwan Yew dahulu sanggup bersongkok untuk meraihkan sokongan orang Melayu  untuk membawa  Singapore keluar dari Malaysia. DAPig ini adalah parti Cina yang hakikat asasnya adalah parti PAP dari Singapore.

Hari ini mereka melakukan perkara yang sama menipu orang Melayu yang kemaruk mahukan kuasa untuk jadi kerajaan dan penyokong individu yang  kepingin menjadi Perdana Menteri.

Mereka sanggup peralatkan agama untuk kepentingan politik, DAPig mahu tunjuk mereka adalah lebih Islam dari orang Islm itu sendiri. PAS pula mahu menunjukkan bahawa mereka sanggup dilihat sebagai sebuah parti yang tak kisah dilihat kafir oleh penyokong DAPig kerana mahukan undi.

Exco kerajaan negeri Selangor Iskandar Abdul Samad mengagihkan angpau di hadapan sebuah gerai menjual daging babi dan tarian "singa hijau" yang diadakan sempena rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran PAS Perlis.
Lee Kwan Yew  bersongkok ketika  bersalaman dengan orang Melayu. inilah yang di gunakan oleh DAPig sekarang untuk menipu orang melayu.







Pas juga sanggup mengadaikan  agama untuk meraihkan sokongan sehingga sanggup ke gerai babi untuk memberikan ang paw kepada peniaga Cina. Hebat Melayu ini.













Lihatlah betapa Masjid dicemari, betapa ada orang-orang Melayu yang sanggup menyertai parti ini dan menganggap DAPig ini adalah lebih baik dari parti bangsa mereka sendiri. Mereka berjaya masuk ke kampung-kampung kita dan ke masjid-masjid kita semata-mata mahu menipu bangsa kita melalui parti yang bertopengkan Islam tetapi sedang mengadaikan Islam. 

LIHATLAH KAPIR INI MENGGUNAKAN SURAU UNTUK MENIPU BANGSA MELAYU, KAPIR INI MENGHASUT BANGSA MELAYU MEMBENCI MELAYU MENGGUNAKAN SURAU. MEREKA TIDAK HORMAT DENGAN SURAU LAGI, MEREKA KINI BOLEH MASUK TANPA MENUTUP AURAT DAN PAS HANYA DIAM MEMBISU. MEREKA BERGAUL SESAMA BUKAN MUHRIM DAN MENARI  DI KAWASAN SURAU,







 PAS yang tidak tahu halal haram lagi menari dengan bukan muhrim bangsa  asing di halaman masjid.
INGAT PEREMPUAN CINA INI YANG MASUK DALAM SURAU BERPAKAIAN BAJU KURUNG SERTA BERTUDUNG SEOLAH-OLAH SEORANG PEREMPUAN YANG BAIK. MUNAFIK, SIAPA SEBENAR PEREMPUAN INI.
JIKA MASIH INGAT INILAH PEREMPUAN YANG BERZINA DAN GAMBAR TELANJANG NYA DIEDARKAN OLEH KEKASIHNYA.

No comments:

Post a Comment