Labels

Monday 16 April 2012

KETUA MAHASEWEL PELUK WANITA KETIKA RAKAN BERSOLAT - KURANG AJAR

Lihat gambar lelaki yang memakai baju kuning. Namanya  Khalid Mohd Ismath,muka tak berapa jambu. memang tak jambu itulah tak popular macam Adam Adli sebab Anwar tak berapa minat dengan dia. Pelajar Tahun 1, baru tahun 1, Jurusan Undang-Undang, UiTM Shah Alam yang bersama-sama dengan Adam Adli menurunkan bendera yang mempunyai potret PM DS Najib Tun Razak, di PWTC satu ketika dahulu. Budak yang kurang ajar dan biadabn ini  kurang diberikan didikan dirumah mak bapak dia dahulu. Sebab mak baoak pun kurang ajar juga.
Dia adalah salah seorang kepala dalam demo mahasewel-mahasewel di Kuala Lumpur petang sabtu. TENGUK LAH GAMBAR DIA SEDANG PELUK TEMAN WANITANYA KETIKA  RAKAN NYA BERSOLAT. MAMAT INI MEMANG TAK SOLAT KOT. NAK JADI KETUA  SAMSENG  TAIK ANJING. KALAU JUMPA DIA LEKOK AJA KEPALA DIA NI. TENGUKLAH NURUL IZZAH , THIAN CHUA. MEREKA INI ;AH DALANG DEMONSTRASI INI DAN DI FAHAMKAN RAMAI PEMUDA INI TIDAK MEWAKILI UNIVERSITI TETAPI DI BAYAR OLEH PKR.
Bersama anak puaka dan Tian Chua di depan Sogo


Berarak dari Sogo ke Dataran Merdeka


Sampai di Dataran Merdeka

3 comments:

  1. awek tu oun muka cikaro boleh share ramai ramai kan org berShit suka mende macam tu

    ReplyDelete
  2. org pkr ckp tu bini dia...iya ke bini dia?xnpk mcm bini dia pon...

    ReplyDelete
  3. Walau apo pun, awek dio koh, bini dio koh, kono hormatlah orang lain sodang sombahyang tu. Dio pun kono lah sombahyang samo.

    ReplyDelete