Saturday, 19 May 2012

BERSIH 3.0 : TENGOK NI CHEGU BARD TERUS MENGAKU YANG DIA LAH SEBENARNYA HERO.!!!

Gambar yang sungguh memalukan apabila Bard minta ampun dengan polis supaya tidak dipukul atau disentuh. Penakut  rupanya Mamat ini. BERSIH 2.0 dahulu kita  dapat lihat bagaimana  Bard turun tangga belakang hotel dengan wajah yang takut.Dekat luar dialah hero.
Chegu Bard akan terus bercerita mengenai BERSIH 3.0 sampai lah pilihanraya yang akan datang kerana terlalu mengagungkan peranannya dalam BERSIH 3.0 sebagai hebat dan mahu memartabatkan diri sebagai hero. Rakyat sudah bosan dengan cerita BERSIH 3.0 dan mereka sudah menilai dan telah pun membuat berbagai bagai andaian mengenai BERSIH 3.0 dan ianya amat mengecewakan Anwar Ibrahim , Ambiga dan Nik Aziz serta pemimpin PR yang lain. BERSIH 3.0 adalah tamparan yang paling mengecewakan bagi politik Pakatan Rakyat.

BARD akan bercerita siang dan malam dengan cerita cerita yang menyedapkan hatinya. Cerita yang boleh membuat hatinya terhibur dan dalam setiap tulisannya akan melemparkan kesalahan kepada pihak Polis. Bard rentikan lah, semuanya ditangan polis , pihak polis akan menyiasat dan bukan semua 141 akan di dakwa , bukan semua dalam gambar itu bersalah dan akan terus dijatuhkan hukuman seperti yang BARD katakan 21 dari mereka adalah pihak polis. BARD meminta menteri dalam negeri memberikan penjelasan mengenai polis yang menyamar dan mengganas, Huh.... apakah buktinya bahawa polis itu ganas? Mereka menyamar dan apa juga mereka lakukan adalah dalam bidang tugasan mereka. Lu peduli apa Bard? Jangan campuri tugasan Polis. Dalam penyamaran banyak perkara yang boleh dilakukan . Lu apahal tuntut penjelasan , Lu siapa Bapak Polis ka? Lu siapa Polis dan Menteri dalam Negeri mahu bagi penjelasan. Ingat lu Presiden SAMM yang lu lantik sendiri tanpa mesyuarat sebagai Presiden besar sangat ke????

Bard kalau awak rasa awak mahu dihormati dan mahu jadi pemimpin , eloklah rasanya tukar "trend" dengan bercerita mengenai pembangunan yang boleh membantu rakyat. Apa yang awak boleh berikan untuk membantu rakyat dan bukan tabur fitnah sepanjang hari. Awak seharusnya melakarkan apakah perancangan yang awak mahu berikan agar rakyat dapat menikmati pembangunan dan juga kebajikan. setakat manifesto PR Negeri Sembilan , tak payah lah BARD , manifesto yang ditiru dan semuanya telah pun dibuat oleh kerajaan BN.

sumber: tepak bersulam

No comments:

Post a Comment