Tuesday, 15 May 2012

Himpunan aman UMNO lebih baik dan merobek hati pembangkang

 

 Aku kira kesemuanya  14 para yang di tulis oleh Aspan Alias yang meminta UMNO berhimpun semula. Panjang lebar tidak kepuasan hati Aspan dan sakit betul hati Aspan walaupun hanya  100 ribu yang berkumpul di stadium Bukit Jalil dengan penuh berhemah dan berdisplin dan sekaligus ini menutup kehebatan keganasan yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat. 

Tak perlu aku tulis banyak banyak cukup 100 ribu dan ini telah banyak merobek hati pemimpin pembangkang dan Aspan Alias. Himpunan ini terus tepacak bagaikan sebatang tombak di hati dan sanubari mereka. Walaupun hanya 100 ribu lebih impak nya begitu dalam sekali , Tak gitu Aspan. Inilah hebatnya UMNO.Sehingga Aspan tidak lena tidur. 

 Tak payah lah Aspan nak nyanyikan lagu lagu lama T Shirt Free , itu ini Free , rakyat sekarang bukan kebulur  Aspan , bagi lah apa pun jika mereka tak mahu datang mereka tidak akan datang , lainlah kalau ada orang yang kebulor sanggup  gadai agama dan bangsa  sebab DAPig bagi duit untuk bunuh orang Melayu.Aspan pun dah banyak makan duit UMNO . 

 Berapa banyak duit Tengku Razaleigh dan beberpa pemimpin di Negeri Sembilan yang Aspan telan sebelum ini. Eloklah Aspan ulas  mengenai  Tengku Aziz yang tinggalkan DAP . Tengku Aziz ada  maruah sebab dia tak harapkan duit untuk sara anak bini dengan duit DAP. DIA BERJAWATAN DALAM DAP. SEORANG SANATOR  DI PARLIMEN. SIAPALAH  ASPAN DALAM DAP ? HANYA MELUKUT DI TEPI GANTANG. ELOKLAH BERFIKIR KEMBALI ASPAN DAN JANGAN JADI LEMBU DAP.

No comments:

Post a Comment