Wednesday, 2 May 2012

PANAS SILA BACA: NAK SELAMATKAN SAMSIDAR,AZMIN DEDAHKAN GAMBAR LUCAH SENDIRI.

                                    


Jangan lah terpedaya , gambar gambar lucah Azmin Ali yang tersebar luas hari ini. Memang dia pelakon dalam gambar berkenaan tetapi ianya hanyalah lakonan yang sengaja dilakonkan untuk disiarkan  bagi mematikan seolah olah cerita terhadap isterinya adalah fitnah seperti fitnah terhadap dirinya sekarang.Azmin bermain "reverse" saikologi.
Azmin kantoi apabila dengan tiba tiba saja dia berkata dalam akhbar sinar . "Saya amat kesal.tindakan ini adalah fitnah bersiri terhadap saya dan keluarga selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak saya." JELAS DIA MAHU SELAMATKAN BINI NYA.

Inilah sebenarnya yang mahu Azmin cakapkan selama ini semenjak dia membisu. Hanya hari ini dia berani bercakap tentang isterinaya setelah kononya dia difitnah sedangkan dia yang buat gambar ini dan dia yang sebarkan gambar ini. Dia yang upah orang sebarkan gambar ini. Taktik ini  adalah untuk memburukkan  lagi orang yang menyebarkan  fitnah dan kononnya keluarganya difitnah. 

Dengan tersiarnya taktik bodoh ini, sah lah sememangnya inilah jawapan Azmin tentang isu Shamsidar dan boss nya Anwar. Aku terpaksa melakonkan satu fitnah lagi untuk menyelamatkan keaiban keluarga ku. Tidak dinafikan memang itu gambar Azmin dan ianya juga mahu dilihat sebagai Azmin agar blogger BN melatah dan menyebarkan fitnah ini. Tapi tak semua yang bodoh dan terpedaya dengan taktik Azmin. Azmin Kantoi .....
Jangan percaya gambar ini untuk memusnahkan kepercayaan rakyat terhadap cerita sebenar hubungan Shamsidar dengan Anwar,

2 comments:

  1. Ingat dialog AR Tompel?? possible..possible.. kan orang selalu cakap ayat ni.. "sanggup melakukan apa sahaja"

    Possibel..possible.. patutlah Shamsidar ok je dgn gambar2 tersebut.. dah tau rupanya. Hahaha konspirasilah tu.

    ReplyDelete
  2. Eeeeee! Jijiknya! Isteri sendiri dijual. Bodoh! Insaf lah azmin! Ceraikan bini tu! Insaf lah, jijik!

    ReplyDelete