Labels

Saturday 5 May 2012

Betul dan tepat tindakan memecat Imam politik ini !!!!

Imam  Ampangan yang dpecat mahu jadi calon di Johol
Imam 1 Ustaz Norazman Mohamad yang dipecat akhirnya menunjukkan belangnya  yang sebenar apabila  muncul di pentas pentas  fitnah PAS dengan mengutuk kerajaan dan meluahkan perasaan sebenar dan menunjukkan  warna  beliau yang sebenar. "Memang patutlah dia di pecat " terdengar suara yang tiba tiba  terpacul dari mulut salah seorang yang  mendengar ceramah yang disampakain oleh ustaz Norazman pada 1 May di kampung Jinbpi baru baru ini.

Seperti penceramah penceramah pembangkang lain Ustaz ini  mengutuk Kerajaan tanpa sempadan lah ceramah ceramah yang  beliau berikan, Katanya' Apabila  ditanya kepada beliau , apakah pekerjaan beliau sekarang, katanya : Pekerjaan beliau adalah menentang UMNO,    ini lah kerjaya nya sepenuh masa sekarang iaitu menentang UMNO.Hebat ustaz ini kerja nya menetangh UMNO .Mana dia dapat  duit untuk menanggung  anak dan isteri . Tentu sekali PAS yang membayar, Bagus lah ustaz ini   menyara anak bini dengan duit menabur fitnah dan mengutuk kerajaan.

Apa yang dilakukan oleh MAINS amat bertepatan sekali kerana ustaz ini sememangnya  lebih cenderung berpolitik dam menanam cita cita yang tinggi apabila dia mengumumkan bahawa beliau adalah lebih hebat dari pemimpin pemimpin dan wakil wakil rakyat  parti kerajaan. Walaupun beliau tidak memaklumkan tempat yang  mahu di tandinginya pada PRU13 ini  namun ada  sumber yang berkat beliau akan bertanding di atas tiket PAS di Johol.

Ustaz ini  sebelum ini dikatakan menyampaikan khutbah  tanpa mengikut  garis panduan dan menggunakan teks sendiri dan banyak cenderung kepada berkempen untuk pembangkang di masjid  Ampangan dan menggunakan Face book untuk menghentam kerajaan.

Puteri Kelembai : PRU13N9

1 comment:

  1. ustaz tak betol...nak tanya ustaz ni, apa hukum Azmin Ali menjatuhkan air mata ibu kerana derhaka?? jawapan ustaz: tak apa, nik aziz dah maapkan...takbir!

    ReplyDelete