Tuesday, 15 May 2012

TERKINI : PESTA PUNGGUNG DIDEPAN RUMAH AMBIGA.




Hahahaha...mesti Ambiga suka kan bila bangun je dari tidur nampak banyak punggung didepan rumahnya...Bukan mudah nak tengok permandangan macam tu...hanya orang-orang yang tertentu je dapat melihat permandangan macam tu...


Sekumpulan bekas tentera mengadakan acara 'senaman punggung' di hadapan kediaman Pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga di Bukit Damansara pagi ini.


Disertai kira-kira 15 orang yang mengaku sebagai bekas tentera dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), acara itu diadakan untuk menyampaikan bantahan terhadap pengerusi BERSIH, Ambiga, yang dianggap 'musuh negara yang cuba merosakkan nama negara.

Sebagai rakyat Malaysia, veteran tentera juga berhak untuk membuat bantahan terhadap musuh yang cuba merosakkan nama negara. 

Pada 1 Mei lalu juga, PVTM bersama NGO Suara Anak Muda 1Malaysia dan Kelab Mahasiswa 1Malaysia turut membuat laporan polis di balai IPD Dang Wangi menuntut kerajaan mengambil tindakan ke atas Ambiga dan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengetuai himpunan BERSIH.



**Amaran...senaman punggung ini hanya boleh dibuat dihadapan rumah ambiga je...jangan pula pergi buat di depan rumah Anwar...Nanti dia kata rezeki dah ada kat depan mata..tak kan nak tolak kot...hahahahaha
               ATIKEL PEMIMPIN PEMBANGKANG KANTOI KLIK INI

No comments:

Post a Comment